ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ: Πρόεδρος ξανά ο Γιώργος Κουρκουμέλης

ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ: Πρόεδρος ξανά ο Γιώργος Κουρκουμέλης
16 Ιουνίου 2017, 16:37
A+ A-
Συγκροτήθηκε σε σώμα η διοίκηση.

Με πρόεδρο το γνωστό γιατρό Γιώργο Κουρκουμέλη θα πορευτεί και την επόμενη σεζόν ο Ελλήσποντος.

Η ομάδα της Λαμψάκου, που θα αγωνιστεί για τρίτη σερί σεζόν στην Α' ΕΠΣΕ, έκανε Γενική Συνέλευση και λίγες μέρες αργότερα το νέο ΔΣ συγκροτήθηκε σε σώμα, ενώ άμεσα θα ξεκινήσει και ο αγωνιστικός σχεδιασμός της ομάδας.

Να σημειώσουμε ότι τα δύο νέα πρόσωπα σε σχέση με πέρυσι στο 7μελές ΔΣ είναι οι Βασίλης Καθαροσπόρης και Γιάννης Παπουτσής.

Η νέα διοίκηση είναι:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΜΕΛΗΣ (Πρόεδρος)
ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΘΑΡΟΣΠΟΡΗΣ (Αντιπρόεδρος)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ (Γεν.Γραμματέας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ (Ταμίας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΥΓΓΕΛΑΚΗΣ (Ειδ.Γραμματέας)
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (Μέλος)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΛΙΟΓΛΟΥ (Μέλος)

Επιστροφή