Ο Φάνης πήγε για κρασί, μέλι και λάδι

Ο Φάνης πήγε για κρασί, μέλι και λάδι
11 Ιουνίου 2017, 12:00
A+ A-
Στα εγκαίνια ειδικής έκθεσης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στο Περιστέρι.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας Φάνης Σπανός έδωσε το "παρών" στα εγκαίνια της έκθεσης "Κρασί - Μέλι - Λάδι - Ελιά" , που διοργανώνει η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, στο πανέμορφο Άλσος Περιστερίου.

Παρόντες στα εγκαίνια της έκθεσης ήταν επίσης ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης και ο Δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης. 

Στην έκθεση, η οποία θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 18 Ιουνίου, εκθέτουν τα προϊόντα τους πολλοί παραγωγοί της Στερεάς Ελλάδας, οι οποίοι παρουσιάζουν το μεγάλο πλούτο της περιφέρειας σε μέλι, λάδι, ελιές και κρασί. 

 

 

Επιστροφή