Νέα έκρηξη σε τραπεζικό ΑΤΜ

Νέα έκρηξη σε τραπεζικό ΑΤΜ
1 Ιουνίου 2017, 15:35
A+ A-
Μετά από Ερέτρια και Αμάρυνθο

Μορφή χιονοστιβάδας λαμβάνουν οι ...εκρηκτικές αναλήψεις από τα τραπεζικά ΑΤΜ. Μετά από την ανατίναξη των μηχανημάτων της Alpha Bank στην Ερέτρια και της Εθνικής Τράπεζας της Αμαρύνθου. «βομβιστές» ...χτύπησαν και στη γειτονική Φθιώτιδα.

Αρχικά, ανατίναξαν δύο ΑΤΜ στις Λιβανάτες, αλλά κατάφεραν να κλέψουν χρήματα μόνο από το ένα. Μπουρλοτιέρηδες  εμφανίστηκαν σήμερα γύρω στις 2 τα ξημερώματα και στην Αρκίτσα.

Με την ίδια μέθοδο της ανατίναξης με αέριο, προκάλεσαν ισχυρή έκρηξη στο ΑΤΜ της «Πειραιώς» στο λιμάνι της Αρκίτσας. Για κακή τους τύχη, όμως, τα συρτάρια δεν άνοιξαν και οι δράστες έφυγαν με άδεια χέρια. 

Επιστροφή