Τιμητική διάκριση στο Δήμο Χαλκιδέων
Για την εφαρμογή ψηφιακών υπηρεσιών, καινοτόμων ιδεών και προγραμμάτων, ο Δήμος Χαλκιδέων τιμήθηκε στη διάρκεια του 2ου ετήσιου Συνεδρίου “Έξυπνες Πόλεις – Ψηφιακοί Πολίτες”.
To syn;edrio πραγματοποιήθηκε το διήμερο 23 και 24 Μαΐου στην Αθήνα, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Τουρισμού, των Περιφερειών Αττικής και Θεσσαλίας και της Α.Ε. “Κοινωνία της Πληροφορίας”.
Την τιμητική διάκριση απένειμε στον Δήμαρχο Χαλκιδέων Χρήστο Παγώνη, η Α΄ Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας Παναγιώτα Παπαρίδου, με την ευχή να ακολουθήσουν και άλλοι φορείς της Αυτοδιοίκησης την εφαρμογή των ψηφιακών και καινοτόμων προγραμμάτων.




















