«Εσβησε» ο δάσκαλος οδήγησης Μιχάλης Αντωνίου

«Εσβησε» ο δάσκαλος οδήγησης Μιχάλης Αντωνίου
24 Μαΐου 2017, 14:39
A+ A-
Μεγάλη η απώλεια για την οικογένειά του

Σε ηλικία 70 χρόνων έφυγε από τη ζωή σήμερα τα ξημερώματα ο γνωστός δάσκαλος οδήγησης Μιχάλης Αντωνίου, ο οποίος μέχρι πριν μερικά χρόνια διατηρούσε σχολή στην οδό Κώτσου.

Ο θάνατός του σημειώθηκε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας όπου μεταφέρθηκε εσπευσμένα μετά τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετώπιζε το τελευταίο διάστημα.

Η απώλεια είναι μεγάλη για τη σύζυγό του Λίτσα και τα τρία παιδιά του, τα δύο από τα οποία είναι ανήλικα. Η κηδεία του θα γίνει αύριο Πέμπτη 25 Μαΐου, στις 11 το πρωί από το ναό Αναστάσεως του Λαζάρου (Πέι Δοκού).

Επιστροφή