8χρονο κοριτσάκι στο νοσοκομείο μετά από δάγκωμα φιδιού

8χρονο κοριτσάκι στο νοσοκομείο μετά από δάγκωμα φιδιού
23 Μαΐου 2017, 18:57
A+ A-
Πιθανότατα να ήταν οχιά.

Στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών κατέληξε ένα 8χρονο κοριτσάκι μετά από δάγκωμα φιδιού. 

Η μικρή έπαιζε με τα μεγαλύτερα αδέρφια της στην ύπαιθρο, στην αγροτική περιοχή όπου ζει, όταν ξαφνικά ένιωσε τσιμπήματα στο πόδι της. Οι γονείς της τη μετέφεραν στο νοσοκομείο του Πύργου για τις πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια διακομίσθηκε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο Πατρών. 

Ευτυχώς, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, το κοριτσάκι ξεπέρασε τον κίνδυνο. 

Επιστροφή