Χαλκίδα: Οδηγούν με ασφάλεια δάσκαλοι και πολίτες
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εύβοιας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Oδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» στο πλαίσιο των δράσεων για την Οδική Ασφάλεια διοργανώνουν βιωματική δράση για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας καθώς και πολίτες με θέμα: «Οδηγώ με ασφάλεια» την Παρασκευή 16 Ιουνίου και ώρα 9.30-13.30 στην Εστία Γνώσης (Κόκκινο Σπίτι) θεωρητικό μέρος και στο Στρογγυλό στην παραλία Χαλκίδας.
Το βιωματικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη χρήση εξοπλισμού προσομοιωτών και δραστηριοτήτων που έχουν αποκτηθεί για τη δημιουργία των «Κέντρων αναφοράς για την οδική ασφάλεια» στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος «AVENUE for traffic safety».
Ο εξοπλισμός περιέχει προσομοιωτή ανατροπής αυτοκινήτου, προσομοιωτή πρόσκρουσης, ζυγαριά συσχέτισης βάρους-ταχύτητας και γυαλιά προσομοίωσης μέθης.
Η δράση γίνεται στα πλαίσια της επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης για την οδική ασφάλεια, χρησιμοποιώντας επιλεγμένες, βέλτιστες πρακτικές και καινοτόμες προσεγγίσεις που εφαρμόζονται σε όλον τον κόσμο.



















