Ενισχύθηκε ο στόλος οχημάτων του Δήμου Χαλκιδέων
18 Μαΐου 2017, 10:12
Τρία νέα οχήματα στην υπηρεσία της πολιτικής προστασίας.
Τρία νέα οχήματα παρέλαβε ο Δήμος Χαλκιδέων, για τις ανάγκες του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας. Πρόκειται για έναν τηλεσκοπικό γερανό (καλάθι), μία τσάπα τύπου JGB και ένα αυτοκίνητο τύπου 4Χ4.
Όπως δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, τα μηχανήματα αυτά θα είναι στη διάθεση όλων των Δημοτικών Ενοτήτων και θα καλύψουν ανάγκες της Πολιτικής Προστασίας.



















