ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ: Κρατήστε ανοιχτό το κατάστημα των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου
Επιστολή στην Διοίκηση των ΕΛΤΑ έστειλε ο Δήμαρχος Κύμης- Αλιβερίου Θανάσης Μπουραντάς μετά τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι πάει για κλείσιμο το κατάστημα των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου.
Ο Δήμαρχος, αφού αναφέρει πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, ζητάει να μην ανασταλεί η λειτουργία του και ολοκληρώνει την επιστολή του ως εξής:
« Αν πράγματι υπάρχει τέτοια σκέψη για το κατάστημα του Αυλωναρίου, πρέπει να εγκαταλειφθεί γιατί εκτός των άλλων είναι βέβαιο ότι το κενό που δημιουργείται θα καλυφθεί από άλλες Ταχυδρομικές εταιρείες.»



















