ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ: Κρατήστε ανοιχτό το κατάστημα των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου

ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ: Κρατήστε ανοιχτό το κατάστημα των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου
8 Μαΐου 2017, 09:40
A+ A-
Ο Δήμαρχος έστειλε επιστολή στην Διοίκηση των ΕΛΤΑ.

Επιστολή στην Διοίκηση των ΕΛΤΑ έστειλε ο Δήμαρχος Κύμης- Αλιβερίου Θανάσης Μπουραντάς μετά τις πληροφορίες που αναφέρουν ότι πάει για κλείσιμο το κατάστημα των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου.

Ο Δήμαρχος, αφού αναφέρει πόσο σημαντική είναι η λειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος για τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, ζητάει να μην ανασταλεί η λειτουργία του και ολοκληρώνει την επιστολή του ως εξής:

« Αν πράγματι υπάρχει τέτοια σκέψη για το κατάστημα του Αυλωναρίου, πρέπει να εγκαταλειφθεί  γιατί εκτός των άλλων είναι βέβαιο ότι το κενό που δημιουργείται  θα καλυφθεί από άλλες Ταχυδρομικές εταιρείες.»

Επιστροφή