Εθελοντική αιμοδοσία στο Γυμνό
8 Μαΐου 2017, 16:30
Την διοργανώνει ο Σύλλογος της Ομάδας Νέων του χωριού.
Ο Σύλλογος της Ομάδας Νέων Γυμνού, του Δήμου Ερέτριας, διοργανώνει την 9η εθελοντική αιμοδοσία το Σάββατο 27 Μαΐου, από τις 9 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο του Γυμνού, όπου θα βρίσκεται κινητό συνεργείο αιμοληψίας



















