Συνεδριάζει το Δ.Σ. της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Στερεάς Ελλάδας

Συνεδριάζει το Δ.Σ. της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Στερεάς Ελλάδας
3 Μαΐου 2017, 15:03
A+ A-
Διαβάστε όλα τα θέματα της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης.

Η 5η συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Στερεάς Ελλάδας για το 2017 θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Μαΐου, στις 11 το πρωί, στα γραφεία της ΠΕΔ, στη Λαμία.

Τα θέματα ημερήσιας διάταξης είναι τα εξής:

1. Συζήτηση και διατύπωση προτάσεων  επί του Σχεδίου Νόμου Υπουργείου Εσωτερικών: «Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) – Ρυθμίσεις σχετικές με την οργάνωση, τη λειτουργία, τα οικονομικά και το προσωπικό των Ο.Τ.Α. – Ευρωπαϊκοί Όμιλοι Εδαφικής Συνεργασίας και άλλες διατάξεις» (Πολυνομοσχέδιο).

2. Ενέργειες για την αποκατάσταση της αδικίας που υφίστανται οι Πρόεδροι των Δημοτικών & Τοπικών Κοινοτήτων σχετικά με τη φορολόγηση των εξόδων κίνησης καθώς εκλαμβάνονται ως εισόδημα.

3. Ενημέρωση για το θέμα της παραχώρησης της περιουσίας των ανενεργών Αγροτικών Συνεταιρισμών στους οικείους Δήμους από τον Πρόεδρο της Επιτροπής Αγροτικής Ανάπτυξης της ΚΕΔΕ και Δήμαρχο Δομοκού κ. Τζιαχρήστα.

4. Ανακοινώσεις.

Επιστροφή