Γιόρτασε ο ιερός ναός του Αγίου Παντελεήμονος στο Γηροκομείο Χαλκίδας

Γιόρτασε ο ιερός ναός του Αγίου Παντελεήμονος στο Γηροκομείο Χαλκίδας
25 Απριλίου 2017, 16:34
A+ A-
Σύμφωνα με παλιά παράδοση της Τοπικής Εκκλησίας γιορτάζει την Κυριακή του Θωμά.

Την Κυριακή του Θωμά 23 Απριλίου , ο Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε κατά την τελεσθείσα Θεία Λειτουργία και κήρυξε το θείο λόγο στον Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονος του Γηροκομείου Χαλκίδας.

Σύμφωνα με παλιά παράδοση, την Κυριακή του Θωμά πανηγυρίζει το Γηροκομείο και τιμώνται ιδιαιτέρως οι κτήτορές του, οι ευεργέτες και δωρητές του, αλλά και οι εθελοντές και εθελόντριες που βοηθούν καθημερινά στο σημαντικό έργο που το Ίδρυμα αυτό της τοπικής Εκκλησίας επιτελεί.

 

Επιστροφή