Πάσχα χωρίς νερό κινδύνευσαν να κάνουν στην Οαση Μπουρτζίου

Πάσχα χωρίς νερό κινδύνευσαν να κάνουν στην Οαση Μπουρτζίου
15 Απριλίου 2017, 19:50
A+ A-
Άμεση η παρέμβαση της προέδρου Νίκης Φλεβάρη

Βλάβη στο δίκτυο ύδρευσης της περιοχής Όαση στο Μπούρτζι Βασιλικού σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα, Μεγ. Σάββατο και οι διαμαρτυρίες κατοίκων και επισκεπτών ήταν πολλές, αφού κινδύνευσαν να κάνουν Πάσχα χωρίς νερό.

Άμεση ήταν η παρέμβαση της προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Αγ. Νικολάου Νίκης Φλεβάρη. Κάλεσε συνεργείο της ΔΕΥΑΧ και καθησύχασε τους κατοίκους της περιοχής.

Γύρω στις 4 το απόγευμα το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και η διοίκηση του πολιτιστικού συλλόγου της περιοχής ευχαρίστησε τη Νίκη Φλεβάρη και τη ΔΕΥΑΧ για την άμεση ανταπόκριση.

Επιστροφή