ΨΑΧΝΑ: Σώθηκαν από μετωπική σύγκρουση οι οδηγοί αλλά την ...πάτησαν
13 Απριλίου 2017, 16:13
Χειροπέδες μετά το τροχαίο ατύχημα
Δύο νεαροί οδηγοί βγήκαν σώοι από τα οχήματα τους, μετά από μετωπική σύγκρουση, που σημειώθηκε ξημερώματα της Μεγάλης Πέμπτης στην είσοδο των Ψαχνών από τη Χαλκίδα.
Τα δυο οχήματα συγκρούστηκαν στην ευθεία, μετά τον ανδριάντα του Αγγελή Γοβιού και ευτυχώς την πλήρωσαν μόνο οι λαμαρίνες. Οι οδηγοί δεν βρέθηκαν στο νοσοκομείο, αλλά στο κρατητήριο.
Διαπιστώθηκε ότι και οι δυο ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ, με αποτέλεσμα να συλληφθούν και να οδηγηθούν στην Εισαγγελία Χαλκίδας. Αφέθηκαν ελεύθεροι με εντολή του Εισαγγελέα υπηρεσίας.



















