Αυτοκτόνησε πίνοντας φυτοφάρμακο στη ...γειτονιά μας

Αυτοκτόνησε πίνοντας φυτοφάρμακο στη ...γειτονιά μας
11 Απριλίου 2017, 10:05
A+ A-
Άγνωστοι οι λόγοι που οδήγησαν τον αυτόχειρα στο απονενοημένο διάβημα...

Την τελευταία του πνοή άφησε το πρωί της Μεγάλης Δευτέρας 10 Απριλίου ένας 89χρονος στην Υπάτη Φθιώτιδας, ο οποίος ήπιε φυτοφάρμακο, με σκοπό να βάλει τέλος στη ζωή του, για άγνωστο λόγο.

Ο ηλικιωμένος μεταφέρθηκε στις 10 το πρωί, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου λίγη ώρα αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή. Ενεργείται προανάκριση από τις Αστυνομικές Αρχές, προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια της απονενοημένης πράξης του.

 

Επιστροφή