Το 4ο Λύκειο Χαλκίδας πήρε την κούπα της Στερεάς Ελλάδας και ...συνεχίζει
Φορτσάτο και κουπάτο είναι το 4ο Λύκειο Χαλκίδας στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.
Στον τελικό της Στερεάς Ελλάδας που έγινε το πρωί της Παρασκευής στο Πάρκο του Λαού (Αγ. Στέφανος), το 4ο Λύκειο Χαλκίδας νίκησε με 1-0 το 1ο ΓΕΛ Λιβαδειάς και ανέβηκε στην κορυφή.
Το χρυσό γκολ πέτυχε με σουτ ο Πατερίτσας στο β' ημίχρονο.
Το 4ο Λύκειο ήταν καλύτερο και νίκησε δίκαια έναν αξιόμαχο αντίπαλο με δυνατούς και αθλητικούς παίκτες.
Μετά το ματς, στήθηκε τρελό πανηγύρι από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 4ου Λυκείου Χαλκίδας που αποθέωσαν -ακόμα- και τους καθηγητές τους!
Το 4ο Λύκειο συνεχίζει την ξέφρενη πορεία του, καθώς την άλλη εβδομάδα θα αντιμετωπίσει σε όμιλο, την Κεντρική Μακεδονία εκτός έδρας και τη Θεσσαλία εντός έδρας.
Διαιτήτευσε ο Βασίλης Βελέντζας του Συνδέσμου Ευβοίας.
4ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Αποστόλου, Ντούρμας, Παπαδάκης, Αθανασόπουλος, Βρεττός, Τσιμιχόδημος, Βελής, Πατερίτσας, Σαχίνης, Νικολάου, Μότσιος (Τσιούνης, Φρατζέσκος, Μαραγκός, Πατρίκας, Σταμελάκης, Καλέντζης, Παλιαρούτης).
1ο ΓΕΛ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: Ζωγράφος, Παχούμης, Μίχος, Μπέλλος, Πούλος, Ιωάννου, Παπαθεοδώρου, Φασσάς, Κακοτρίχης, Ματσοτάι, Σόφης (Λούλος, Πόρης, Καλιαντάσης, Καλομοίρης, Καρβούνης, Παντίσκος, Κοτσαδάμ).




















