Ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας επισκέφτηκε τον Δήμαρχο

Ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας επισκέφτηκε τον Δήμαρχο
29 Μαρτίου 2017, 11:03
A+ A-
Συζήτησαν και για την μετεγκατάσταση της Πυροσβεστικής εκτός κέντρου της πόλης.

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Δήμαρχο Χαλκιδέων Χρήστο Παγώνη πραγματοποίησε, τη Δευτέρα 27 Μαρτίου, ο νέος Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Χαλκίδας, πύραρχος Ευάγγελος Παλιός. Στη συζήτηση που ακολούθησε, τέθηκαν ζητήματα συνεργασίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Μάλιστα, ο δήμαρχος ανέφερε ότι οι υπηρεσίες του Δήμου Χαλκιδέων θα είναι πάντα διαθέσιμες να συνδράμουν το σημαντικό έργο που επιτελεί η Πυροσβεστική Υπηρεσία. Παράλληλα, στη συζήτηση επισημάνθηκε η ανάγκη μετεγκατάστασης της Υπηρεσίας εκτός κέντρου Χαλκίδας, με πολλαπλά οφέλη για όλες τις πλευρές. 

Επιστροφή