Ο Σίμος Κεδίκογλου έφερε στη Χαλκίδα αντιπροσωπεία από την Ταϊβάν

Ο Σίμος Κεδίκογλου έφερε στη Χαλκίδα αντιπροσωπεία από την Ταϊβάν
29 Μαρτίου 2017, 10:26
A+ A-
Στο πλαίσιο δραστηριοτήτων, που αφορούν στην οικονομική διπλωματία και επιχειρηματικότητα. 

Τη Χαλκίδα επισκέφθηκε Αντιπροσωπεία του Εμπορικού Τμήματος του γραφείου της Ταϊπέι στην Ελλάδα ύστερα από πρόσκληση του Σίμου Κεδίκογλου, βουλευτή Ευβοίας, Αναπληρωτή Τομεάρχη Εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας.

Η πρόσκληση του βουλευτή εντάσσεται στο πλαίσιο δραστηριοτήτων, που αφορούν στην οικονομική διπλωματία και επιχειρηματικότητα. Ο Σίμος Κεδίκογλου συνόδεψε τα μέλη της Αντιπροσωπείας, τον εκπρόσωπο  Sherman S. Kuo, Amb, τον Διευθυντή του Εμπορικού Τμήματος Alfred Y.H. Wang και τον Γραμματέα Πολιτικού Τμήματος Arthur Fan-Chiang Hao.

Οι Ασιάτες επισκέπτες είχαν διαδοχικές συναντήσεις με τον Δήμαρχο Χαλκιδέων Χρήστο Παγώνη , τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κώστα Μπακογιάννη και τον Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας Φάνη Σπανό, ενώ ακολούθησε συνάντηση εργασίας στο Επιμελητήριο Εύβοιας παρουσία του προέδρου Γιάννη Λιονάκη, μελών της Διοίκησης και επιχειρηματιών.

Ο Σίμος Κεδίκογλου, μεταξύ άλλων, τόνισε την ανάγκη  αξιοποίησης κάθε ευκαιρίας, προκειμένου να διαμορφωθεί ένα φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα οδηγήσει στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας

Επιστροφή