Αρετή Σιόγκα και Γαληνός Λοαυτάρης στην εκδήλωση του "Ιπποκράτη"
25 Μαρτίου 2017, 13:53
Στηρίζουν την δημιουργία ογκολογικής μονάδας στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.
Ο γνωστός επιχειρηματίας Γαληνός Λαουτάρης και η συντονίστρια Στερεάς Ελλάδας του ΛΑ.ΟΣ Αρετή Σιόγκα έδωσαν το "παρών" στην εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Νοσοκομείου Χαλκίδας "Ιπποκράτης", με σκοπό την προώθηση της δημιουργία ογκολογικής μονάδας στο Νοσοκομείο.
Σε γραπτή δήλωσή της για το θέμα, η Αρετή Σιόγκα τονίζει: " Ο ΛΑ.Ο.Σ. στηρίζει κάθε προσπάθεια η οποία το ταχύτερο δυνατό θα αξιοποιήσει το κληροδότημα Μπαφέρου προς όφελος του λαού της Εύβοιας."



















