Αιχμές Ακριώτη κατά Δήμου Χαλκιδέων και Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
Σε ανακοίνωσή του, σχετικά με την δημιουργία ογκολογικής μονάδας στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Ακριώτης αφήνει αιχμές κατά του Δήμου Χαλκιδέων και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, σχετικά με την ολοκλήρωση του νέου Νοσοκομείου Χαλκίδας.
Συγκεκριμένα, στον επίλογο της ανακοίνωσης, αναφέρει τα εξής:
«Επί τη ευκαιρία, καλώ δημόσια τους εμπλεκόμενους φορείς (Δήμος/Περιφέρεια) να προχωρήσουν τις διαδικασίες για τα συνοδά έργα ώστε να ολοκληρωθεί το Νέο Νοσοκομείο, διαφορετικά θα αναγκαστώ να υποθέσω ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε λόγους που μόνο με το δημόσιο συμφέρον και την προάσπισή του δεν θα έχουν σχέση…»
Είναι προφανές ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αφήνει να εννοηθεί ότι ενδεχομένως γίνεται σκόπιμη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση των έργων, προκειμένου να πάει πίσω η έναρξη λειτουργίας του νέου Νοσοκομείου.



















