Επιθετική ανακοίνωση Ακριώτη κατά του Γηροκομείου Χαλκίδας
Με αφορμή τη εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Νοσοκομείου Χαλκίδας «Ιπποκράτης», για την δημιουργία Ογκολογικού Τμήματος στο Νοσοκομείο Χαλκίδας, στην οποία παραβρέθηκε, ο βουλευτής Γιώργος Ακριώτης εξέδωσε επιθετική ανακοίνωση κατά του Γηροκομείου Χαλκίδας.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή του αναφέρει –μεταξύ άλλων- τα εξής:
«Για ποιο λόγο καθυστέρησε η λειτουργία της μονάδας τόσα χρόνια; Για ποιο λόγο δεν έγιναν από τις προηγούμενε διοικήσεις του Γ.Ν. Χαλκίδας οι απαραίτητες γραφειοκρατικές ενέργειες για την τοποθέτηση Ιατρού Ογκολόγου μέχρι τώρα;
Για ποιο λόγο η υπόθεση αυτή δεν έγινε γνωστή στον λαό της Χαλκίδας μέχρι τώρα; Για ποιο λόγο η θέληση του αείμνηστου Μπαφέρου έπρεπε να γίνει αντικείμενο δικαστικής διαμάχης; Για ποιο λόγο το Μητροπολιτικό Γηροκομείο Χαλκίδας διεκδικεί με τόση αυτοπεποίθηση μέχρι τώρα κάτι που δεν του ανήκει;»



















