Εκτός Survivor η Πασχάλη, η οποία φεύγοντας δεν χαιρέτησε τον Αγγελόπουλο (VIDEO)

Εκτός Survivor η Πασχάλη, η οποία φεύγοντας δεν χαιρέτησε τον Αγγελόπουλο (VIDEO)
24 Μαρτίου 2017, 11:15
A+ A-
Έκτη σερί ήττα για τους Διάσημους που έχουν χάσει την μπάλα.

Αποχώρηση και ήττα περιελάμβανε το χθεσινό "μενού" για τους Διάσημους. Νίκη (η έκτη συνεχόμενη) και κλαμπ σάντουιτς ως έπαθλο ήταν το μενού για τους Μαχητές, που έχουν πάρει ...αμπάριζα την αντίπαλη ομάδα, η οποία έχει χάσει την μπάλα.

Οι Μαχητές με κορυφαίο στο χθεσινό αγώνισμα τον Πάνο "Μάνατζερ Ράγκμπι" που έχει εξελιχθεί σε προπονητή-παίκτη επικράτησαν με 10-6 και όλα κυλάνε ρολόι.

Στην αντίπερα όχθη, είναι γνωστό ότι η ήττα φέρνει γκρίνια, αλλά και οι ίντριγκες στους Διάσημους είναι πολλές κι έχει ανοίξει μία πληγή που δεν επουλώνεται εύκολα.

Στο χθεσινό συμβούλιο δεν έλειψαν οι αντιπαραθέσεις και τα "καρφιά", με τις Σόφη Πασχάλη, Ευριδίκη Βαλαβάνη, αλλά και τον Στέλιο Χανταμπάκη (λέγεται ότι είναι η περιβόητη κλίκα) να επιτίθενται στον Γιώργο "Ντάνο" Αγγελόπουλο, ενώ πιο ουδέτερη και αξιοπρεπή στάση κράτησαν οι υπόλοιποι παίκτες των Διάσημων.

Τις προηγούμενες μέρες σε εξέλιξη ήταν και η ψηφοφορία του τηλεοπτικού κοινού για την αποχώρηση ενός εκ των Αγγελόπουλου, Σπαλιάρα ή της Σόφης Πασχάλη.

Τελικά, αυτή που αποχώρησε ήταν η Σόφη Πασχάλη, η οποία δήλωσε μεταξύ άλλων "σήμερα νίκησε το ψέμα και η αδικία".

Μάλιστα, άσχημη εντύπωση προκάλεσε ο τρόπος που (δεν) χαιρέτησε τον ...άσπονδο συμπαίκτη της, Γιώργο Αγγελόπουλο.

Η δασκάλα της γιόγκα, ενώ αγκάλιασε όλους τους παίκτες, δεν έκανε το ίδιο με τον Αγγελόπουλο, στον οποίο απλώς έδωσε το χέρι, λέγοντάς του "εσένα θα σε χαιρετήσω έτσι".

Η κίνησή της αυτή, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο έφερε σε αμηχανία και δύσκολη θέση τον Ντάνο, ενώ στα social media οι φανατικές υποστηρίκτριες και οι φανατικοί υποστηρικτές του παίκτη από τη Σκιάθο που αγγίζουν τη ...μισή Ελλάδα ...ξεσπάθωσαν κατά της Πασχάλη, χαρακτηρίζοντάς την, -το λιγότερο- ως "ανακατώστρα" και "εθνική κατίνα" (η αλήθεια είναι ότι άκουσε και πολύ χειρότερα).

Μέχρι και ο παίκτης της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μάντζαρης έγραψε στον λογαριασμό του στο instagram: "Σόφη κούρασες, στο καλό..!"

Δείτε το βίντεο αποχώρησης της Σόφης Πασχάλη

Επιστροφή