Έβαλαν το πρώτο γκολ οι Αβαντίδες μετά από 14 αγωνιστικές
Χρειάστηκε να περάσουν 14 αγωνιστικές στην Α' Εθνική γυναικών για να σκοράρουν οι Αβαντίδες για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα.
Οι Χαλκιδέες έχασαν με 3-1 στον Υμηττό από την Ολυμπιάδα, αλλά το γεγονός ότι βρήκαν δίχτυα είναι -το λιγότερο- αξιοσημείωτο.
Για την ιστορία η παίκτρια που σκόραρε για λογαριασμό των Αβαντίδων ήταν η Αγγελάκη.
Επόμενο παιχνίδι για τις Αβαντίδες στις 2 Απριλίου, εντός Εύβοιας με αντίπαλο τις δυνατές Ελπίδες Καρδίτσας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (14η)
ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ 3-1
Π.Α.Ο.Κ. - ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΔΡΑΜΑΣ 8-0
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 0-3
ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ 4-0




















