Έβαλαν το πρώτο γκολ οι Αβαντίδες μετά από 14 αγωνιστικές

20 Μαρτίου 2017, 09:45
A+ A-
Αλλά έχασαν στον Υμηττό.

Χρειάστηκε να περάσουν 14 αγωνιστικές στην Α' Εθνική γυναικών για να σκοράρουν οι Αβαντίδες για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα.

Οι Χαλκιδέες έχασαν με 3-1 στον Υμηττό από την Ολυμπιάδα, αλλά το γεγονός ότι βρήκαν δίχτυα είναι -το λιγότερο- αξιοσημείωτο.

Για την ιστορία η παίκτρια που σκόραρε για λογαριασμό των Αβαντίδων ήταν η Αγγελάκη.

Επόμενο παιχνίδι για τις Αβαντίδες στις 2 Απριλίου, εντός Εύβοιας με αντίπαλο τις δυνατές Ελπίδες Καρδίτσας.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (14η)

ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΥΜΗΤΤΟΥ - ΑΒΑΝΤΙΔΕΣ 3-1

Π.Α.Ο.Κ. - ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΔΡΑΜΑΣ 8-0

ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ - ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ 0-3

ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ 4-0

 

Επιστροφή