ΑΥΛΩΝΑΡΙ-ΟΛΥΜΠΟΣ ΓΥΜΝΟΥ 3-0: Πήρε εύκολα τον ...τελικό και συνεχίζει
Κιτρινόμαυρο βάφτηκε το ντέρμπι παραμονής ανάμεσα στο Αυλωνάρι και τον Όλυμπο Γυμνού, με τους γηπεδούχους να επικρατούν σχετικά εύκολα με 3-0, πλησιάζοντας στον ένα βαθμό τον σημερινό αντίπαλό τους.
Ειδικά για το Αυλωνάρι που ήταν πίσω στη βαθμολογία το σημερινό ματς ήταν τελικός... Μετά από πολύ καλή εμφάνιση τον ...κέρδισε και συνεχίζει να προσπαθεί για την οριστική σωτηρία.
Μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν ο Τόμας Οντιάμπο, με τον Κενυάτη του ΑΟΑ να πετυχαίνει τα δύο από τα τρία γκολ της ομάδας του.
Στο 37' από μπαλιά του Τσαλιαγκού στον Δήμου, ο δεύτερος τροφοδότησε τον Οντιάμπο και ο 23χρονος Αφρικανός με σουτ έκανε το 1-0.
Στο β' ημίχρονο το Αυλωνάρι συνέχισε να έχει την υπεροχή και κατάφερε να δώσει διαστάσεις θριάμβου στη νίκη του.
Στο 61' σουτ του Τσαλιαγκού απέκρουσε ο Μωραϊτης και ο Οντιάμπο που πήρε το ...ριμπάουντ με κεφαλιά έκανε το 2-0.
Στο 68' ήταν η σειρά του Τσαλιαγκού να σκοράρει.
Ο έμπειρος φορ με συρτό διαγώνιο σουτ έκανε το 3-0 και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος.
Διαιτησία: Καλαμάτας (Δάλλας-Λαμπρόπουλος).
ΑΥΛΩΝΑΡΙ (Γιάννης Μπασούκος): Χροναίος, Δαφνής (84' Λύκος), Μπρεγκανάκου, Καραμπίνης, Κόκκος, Παπίλας, Βασ. Βασιλείου, Δημ. Βασιλείου (75' Περιβολάρης), Τσαλιαγκός (89' Γλυκός), Δήμου, Οντιάμπο.
ΟΛΥΜΠΟΣ ΓΥΜΝΟΥ (Γιώργος Κρόκος): Μωραϊτης, Δ. Κιούσης (23' λ.τρ. Βαγγ. Κιούσης), Σακκής (89' Καρλατήρας), Ηλ. Αργύρης, Ξουρής, Βεσέλι, Σταματούκος, Ντούρμας, Βαγγ. Ρουμπής, Κοτρογιάννης, Σπ. Αργύρης (84' Ζαχαριάς).




















