Απάτη που υπόσχεται δωρεάν αυτοκίνητο ήλθε και στην Ελλάδα

Απάτη που υπόσχεται δωρεάν αυτοκίνητο ήλθε και στην Ελλάδα
20 Μαρτίου 2017, 08:30
A+ A-
Την προωθεί μία εταιρεία που λειτουργεί στα πρότυπα της πυραμίδας. 

Μία απάτη που υπόσχεται δωρεάν ενοικίαση πολυτελών αυτοκινήτων σε όποιον καταβάλλει  ένα ποσό και προσελκύσει και άλλους στο project, έχει ήδη τα πρώτα της κρούσματα και στη χώρα μας.

«Θα σου άρεσε να οδηγείς ένα αυτοκίνητο με μηδενικό κόστος; Έλα να γίνει μέρος της πρώτης κοινότητας δωρεάν ενοικίασης αυτοκινήτου», υπόσχεται η εταιρεία που φέρεται να είναι «βιτρίνα» εξαπάτησης χιλιάδων ανθρώπων.

Σύμφωνα με τις ιταλικές αρχές που έχουν εδώ και μερικούς μήνες ολοκληρώσει τις πρώτες τους έρευνες σχετικά, δύο αδέρφια σύστησαν στη Γερμανία την εταιρεία , που λειτουργεί με το σύστημα πυραμίδας και μέσα σε ένα χρόνο, κατάφερε να αποσπάει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ!

Κάθε θύμα της απάτης καλείται να καταβάλλει ένα ποσό που ορίζεται γύρω στα 500 ευρώ, με την υπόσχεση προσελκύοντας κι άλλα μέλη, όχι μόνο να μπορεί να χρησιμοποιεί δωρεάν ένα ποιοτικό όχημα με καλυμμένα τα κόστη χρήσης (μεικτή ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, αλλαγές ελαστικών κ.α.) αλλά μπορεί και να εισπράττει και χρήματα εφόσον δημιουργήσει το δικό του, διαρκώς αυξανόμενο δίκτυο!

Σύμφωνα πάντα με τις ιταλικές αρχές, στην περίοδο της έρευνας πιστοποιήθηκε η συμμετοχή άνω των 23.000 ανθρώπων στη γειτονική χώρα. Η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα και πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή, γιατί αυτό που υπόσχεται μοιάζει πολύ καλό για να είναι αληθινό.... 

Επιστροφή