Έφυγε από τα ελικόπτερα ο Χαλκιδέος Ταξίαρχος
Αλλαγή Διοικητή, με επίσημη τελετή παράδοσης - παραλαβής πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαρτίου στην 1η Ταξιαρχία Αεροπορίας Στρατού, στην έδρα της Ταξιαρχίας, στο Στεφανοβίκειο Μαγνησίας .
Ο Χαλκιδέος Ταξίαρχος Ιωάννης Μ. Παπαναγνώστου, αδελφός της Όλγας Παπαναγνώστου που είναι γυμνασιάρχης στο 1ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, παρέδωσε τη Διοίκηση της 1ης ΤΑΞΑΣ, στον Ταξίαρχο Γεώργιο Ματζουράνη.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Παπαναγνώστου, ο οποίος πρόσφατα υποδέχθηκε στη μονάδα των ελικοπτέρων στο Στεφανοβίκειο τον Σύνδεσμο Εφέδρων Αξιωματικών Εύβοιας (διαβάστε εδώ το θέμα), παρέμεινε στο βαθμό του Ταξίαρχου στις πρόσφατες κρίσεις των αξιωματικών και θα αξιοποιηθεί σε άλλη θέση ως Διοικητής.
Στη φωτό κάτω ο Χαλκιδέος ταξίαρχος με τον πρόεδρο του ΣΕΑΝ Εύβοιας Μιχάλη Βαρυτιμίδη.



















