Συνεχίζεται η εξόρμηση του ΚΚΕ ενόψει του 20ου Συνεδρίου
Συνεχίζεται η πλατιά πολιτική εξόρμηση της Τομεακής Οργάνωσης Εύβοιας του ΚΚΕ, ενόψει του 20ου Συνεδρίου του Κόμματος που θα διεξαχθεί από τις 30 Μάρτη έως τις 2 Απρίλη με σύνθημα "Ισχυροποιούμε το ΚΚΕ! Για δυνατό εργατικό κίνημα και κοινωνική συμμαχία, για την εξουσία- το σοσιαλισμό!"
Η πολιτική εξόρμηση περιλαμβάνει περιοδείες και εξορμήσεις σε χώρους δουλειάς, γειτονιές, χωριά καθώς και χώρους που σπουδάζει και μορφώνεται η νεολαία.
Την Παρασκευή 10 Μαρτίου, κλιμάκιο του κόμματος θα επισκεφτεί στη 1:45 το μεσημέρι στους εργαζόμενους της μονάδας ιχθυοκαλλιεργειών KEGO και στις 6 το απόγευμα τη γειτονιά της Κανήθου στη Χαλκίδα.
Το Σάββατο 11 Μαρτίου θα γίνουν επισκέψεις, στις 9 το πρωί στα εμπορικά καταστήματα του κέντρου της Χαλκίδας, στις 10:30 το πρωί στους εργαζόμενους της πτηνοτροφικής επιχείρησης ΣΥΝΚΟ και στη συνέχεια στη γειτονιά της Νεάπολης Χαλκίδας


















