Απαγόρευση στάθμευσης στην οδό Αγγελή Γοβιού για δύο ημέρες

Απαγόρευση στάθμευσης στην οδό Αγγελή Γοβιού για δύο ημέρες
8 Μαρτίου 2017, 13:45
A+ A-
Λόγω εργασιών του Δήμου Χαλκιδέων.

Από τον Δήμο Χαλκιδέων εκδόθηκαν ανακοινώσεις, οι οποίες τοιχοκολλήθηκαν στην οδό Αγγελή Γοβιού, στη Χαλκίδα, σύμφωνα με τις οποίες παρακαλούνται να μην παρκάρουν οι οδηγοί στον δρόμο την Τετάρτη 8 και την Πέμπτη 9 Μαρτίου.

Βέβαια, όπως βλέπετε στη φωτό, έχει γίνει κραυγαλέο λάθος στις ημερομηνίες, το οποίο επισήμανε στο egnomi.gr ένας προσεκτικός αναγνώστης μας.

Αιτία της απαγόρευσης στάθμευσης είναι κάποιες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν στο δρόμο από τον Δήμο Χαλκιδέων. 

Επιστροφή