Συνελήφθη άστεγη, γιατί έβαλε φωτιά για να ζεσταθεί!
Στην Ελλάδα της κρίσης, της ανεργίας και των προσφύγων και δυστυχώς και των πολλών αστέγων, μια γυναίκα 40 ετών από το Ουζμπεκιστάν περιπλανιέται μόνη και αβοήθητη στους δρόμους του Βόλου. Στο κρύο της νύχτας σκέφτηκε ότι ο μόνος τρόπος για να ζεσταθεί ήταν να ανάψει φωτιά σε κάδο απορριμμάτων.
Αυτό είδαν κάποιοι περαστικοί και ειδοποίησαν την Αστυνομία και την Πυροσβεστική. Αμέσως σβήστηκε η φωτιά αλλά η άστεγη συνελήφθη με την κατηγορία για φθορά ξένου αντικειμένου, που χρησιμοποιείται για κοινό όφελος και της ασκήθηκε δίωξη από τον Εισαγγελέα.
Το σίγουρο είναι ότι εάν αυτή η άστεγη γυναίκα είχε ένα μέρος για να περάσει τη νύχτα και φυσικά έναν τρόπο για να ζεσταθεί δεν θα έβαζε τη φωτιά. Σίγουρα ήταν επικίνδυνο αυτό που έκανε, όμως θα έπρεπε η Πολιτεία να σκεφτεί να την βοηθήσει όπως και όλους τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται στο δρόμο και θέλουν βοήθεια.



















