Συνάντηση Μπακογιάννη με τον υπουργό Γιώργο Σταθάκη
Με τον υπουργό Ενέργειας και Περιβάλλοντος Γιώργο Σταθάκη συναντήθηκε την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης.
Κατά την συνάντηση, ο κ. Μπακογιάννης ενημέρωσε τον υπουργό για την εξέλιξη των έργων της Περιφέρειας για το φυσικό αέριο, παρουσιάζοντας το χρονοδιάγραμμα, αλλά και τις πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν για την ολοκλήρωση του.
Επίσης, ο υπουργός ενημερώθηκε και για την τεράστια κινητοποίηση της Περιφέρειας, των φορέων και των πολιτών της Στερεάς Ελλάδας για την εξυγίανση του Ασωπού και την δημιουργία επιχειρηματικού πάρκου στην περιοχή.
Ο Περιφερειάρχης εξέφρασε την αντίθεση των κατοίκων της Στερεάς Ελλάδας που αποτυπώθηκε και σε ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου για τον τρόπο κατάρτισης των δασικών χαρτών της χώρας.



















