Πήρε λεφτά από Πράσινο Ταμείο ο Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού

Πήρε λεφτά από Πράσινο Ταμείο ο Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού
11 Φεβρουαρίου 2017, 15:33
A+ A-
Το ποσό κατατέθηκε σε δεσμευμένο λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

Ο Δήμος Ιστιαίας- Αιδηψού ήταν μεταξύ αυτών που έλαβαν έγκριση χρηματοδότησης από το «Πράσινο Ταμείο», στα πλαίσια του ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας).

Η εγκριθείσα χρηματοδότηση, ανήλθε στο ποσό των 35.000 ευρώ, που κατατέθηκε σε δεσμευμένο λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.

 Η σύσταση του λογαριασμού ολοκληρώθηκε μετά τη συνάντηση, που είχε η Δήμαρχος Ιστιαίας- Αιδηψού Λίνα Ευσταθίου με τον Πρόεδρο του Ταμείου Κωνσταντίνο Βαρλαμίτη. Η κ. Ευσταθίου είχε ορισθεί από το Δ.Σ. ως εκπρόσωπος του Δήμου Ιστιαίας- Αιδηψού για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.

Κατά τη συνάντηση αυτή, από την οποία προέρχεται και η φωτογραφία που βλέπετε, η Δήμαρχος Ιστιαίας- Αιδηψού είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον Πρόεδρο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και άλλα θέματα που αφορούν στον Δήμο.

Επιστροφή