Πήρε λεφτά από Πράσινο Ταμείο ο Δήμος Ιστιαίας-Αιδηψού
Ο Δήμος Ιστιαίας- Αιδηψού ήταν μεταξύ αυτών που έλαβαν έγκριση χρηματοδότησης από το «Πράσινο Ταμείο», στα πλαίσια του ΣΒΑΚ (Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας).
Η εγκριθείσα χρηματοδότηση, ανήλθε στο ποσό των 35.000 ευρώ, που κατατέθηκε σε δεσμευμένο λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων.
Η σύσταση του λογαριασμού ολοκληρώθηκε μετά τη συνάντηση, που είχε η Δήμαρχος Ιστιαίας- Αιδηψού Λίνα Ευσταθίου με τον Πρόεδρο του Ταμείου Κωνσταντίνο Βαρλαμίτη. Η κ. Ευσταθίου είχε ορισθεί από το Δ.Σ. ως εκπρόσωπος του Δήμου Ιστιαίας- Αιδηψού για την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Κατά τη συνάντηση αυτή, από την οποία προέρχεται και η φωτογραφία που βλέπετε, η Δήμαρχος Ιστιαίας- Αιδηψού είχε την ευκαιρία να συζητήσει με τον Πρόεδρο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και άλλα θέματα που αφορούν στον Δήμο.


















