Οι Δήμοι διεκδικούν τη νομιμοποίηση των λιμενικών έργων

Οι Δήμοι διεκδικούν τη νομιμοποίηση των λιμενικών έργων
10 Φεβρουαρίου 2017, 11:41
A+ A-
Το θέμα θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΠΕΔ Στερεάς Ελλάδας.

Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου, στις  11 το πρωί, συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Στερεάς Ελλάδας, στα γραφεία της (Λεωνίδου 6 και Πατρόκλου στη Λαμία) με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

1. Διεκδίκηση της εκ νέου ενεργοποίησης της διαδικασίας νομιμοποίησης των λιμενικών έργων από τους Δήμους και διερεύνηση της δυνατότητας εξαίρεσης των Δήμων από την καταβολή προστίμων αυθαίρετης χρήσης.

2. Διερεύνηση αποκεντρωμένης λειτουργίας Δημοτολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών.

3. Ο ρόλος των Δήμων στην ενεργοποίηση παράτασης συμβάσεων ορισμένου χρόνου.

4. Ανάγκη τροποποίησης παρ. 1α, άρθρου 4 του Π.Δ. 80/2016: «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες».

5. Αντικατάσταση του μέλους της Θεματικής Επιτροπής «ΕΣΠΑ 2014- 2020», κ. Χασάνδρα Νικόλαο, έπειτα από το αίτημα παραίτησής του. 6. Ανακοινώσεις. 

Επιστροφή