Απάντησε στο ΠΑΣΟΚ με ...μπηχτές η Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ

Απάντησε στο ΠΑΣΟΚ με ...μπηχτές η Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ
6 Φεβρουαρίου 2017, 08:19
A+ A-
Διαβάστε την ανακοίνωση που εξέδωσε υπερασπιζόμενη τον Παύλο Πολάκη.

Με πολλές ...μπηχτές απάντησε η Νομαρχιακή Επιτροπή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωση της αντίστοιχης Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ, σχετικά με την κατάσταση στο χώρο της υγείας (διαβάστε την εδώ).

Η ανακοίνωση της Νομαρχιακής Επιτροπής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία υπερασπίζεται τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη, έχει ως εξής:  

"Τελικά εκτίθεστε κκ της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ….

Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας: όταν διαβάζετε τον απολογισμό ενός έτους, το ξέρουν και οι μαθητές της Γ’ Λυκείου που διδάσκονται ΑΟΘ, τότε ανατρέχετε στον προϋπολογισμό του προηγούμενου έτους, που είναι δικό σας έργο, της συγκυβέρνησης ΝΔ- ΠΑΣΟΚ. Τελεία.

Για τα υπόλοιπα να σας επισημάνουμε ένα λάθος στο όνομα: εκεί που βάλατε, εκ παραδρομής, «Πολάκης» διορθώστε το. Βάλτε «Λοβέρδος» και «Άδωνις»…

Θα δώσετε και καμιά απάντηση; Έχετε σκοπό να δώσετε τα δανεικά; Δεν είναι και λίγα! 

Κάντε κανένα έρανο στις γραμμές σας… να τα μαζέψετε από τους επιστήθιους φίλους σας (εργολάβους, μηντιάρχες, προμηθευτές και άλλα μπουμπούκια) που τόσα χρόνια ενισχύατε οικονομικά… δεν πιστεύουμε να είναι αχάριστοι… δεν βγάλανε και λίγα!

Και το ΕΣΥ περιμένει να ενισχυθεί και από τα χρήματα που θα επιστρέψετε, εσείς και τα συνεταιράκια… ή μήπως όχι;"

Επιστροφή