Συνάντηση Αναγνωστάκη για θέματα Οδικής Ασφάλειας
28 Ιανουαρίου 2017, 18:47
Με τον πρόεδρο και μέλη της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής της Βουλής.
Ο Χαλκιδέος Γενικός Γραμματέας Δημοσίας Τάξης Δημήτρης Αναγνωστάκης είχε συνάντηση εργασίας με τον πρόεδρο και μέλη της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, για ζητήματα οδικής ασφάλειας.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου και στη φωτογραφία βλέπετε αναμνηστικό στιγμιότυπο στο γραφείο του κ. Αναγνωστάκη, στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.


















