Μήνυμα του Αποστόλου προς τους αγρότες
19 Ιανουαρίου 2017, 10:28
Ενόψει της σημερινής σύσκεψης, στην οποία θα ληφθεί απόφαση για κινητοποιήσεις.
Μήνυμα προς του αγρότες οι οποίοι ζεσταίνουν τις μηχανές των τρακτέρ για νέες κινητοποιήσεις και εν αναμονή της σημερινής τους σύσκεψης θέλησε να στείλει από το βήμα της Βουλής ο Ευβοιώτης υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου.
«Η κυβέρνηση σε συνεργασία με τους φορείς και τα αγροτικά κινήματα θα ενισχύσει τους Έλληνες αγρότες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός ενώ παράλληλα τόνισε πως: «Είναι δικό τους θέμα το πως θα διεκδικήσουν και θα πρέπει να μην ξεχνάνε την κοινωνία και πρέπει να βρουν τη συμπαράσταση της».



















