Έκοψαν την πίτα τους στο Θέατρο Χαλκίδας
Το Θέατρο Χαλκίδας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του, την Κυριακή 8 Ιανουαρίου , στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Χαλκιδέων, στην οδό Αβάντων 50), παρουσία του Μητροπολίτη κ. Χρυσόστομου, της βουλευτή Ευβοίας Ζωής Λιβανίου, του Πρόεδρου Πρωτοδικών Διοικητικών Δικαστηρίων Ιωάννη Καλαμάρα.
Στην εκδήλωση παρευρίσκονταν επίσης, η σύζυγος του Δημάρχου Χαλκίδας Μαρία Παγώνη, ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Εύβοιας Παναγιώτης Τζαφέρος, εκπρόσωποι των Συλλόγων «Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Βαθέως Αυλίδας», «τ’ Αλωνάκι», «Πρωτέας» και εκπρόσωποι των Διασωστών- Σαμαρειτών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Χαλκίδας.




















