Δήλωση με νόημα μετά την τελετή των Θεοφανείων από τον Σίμο Κεδίκογλου

Δήλωση με νόημα μετά την τελετή των Θεοφανείων από τον Σίμο Κεδίκογλου
8 Ιανουαρίου 2017, 19:14
A+ A-
Σε ποιους ζήτησε να δώσει ο Θεός φώτιση…

Στις εκδηλώσεις εορτασμού των Θεοφανείων συμμετείχε ο βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος παρακολούθησε την  τελετή Αγιασμού των Υδάτων, στην παραλία Χαλκίδας.

Μετά το τέλος της τελετής ο Σίμος Κεδίκογλου προέβη στην ακόλουθη  δήλωση:

«Να ευχηθώ σε όλους η σημερινή μέρα να μας φέρει φώτιση, να μας δείξει το σωστό δρόμο να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα  και να δούμε  τόσο  προσωπικά ο καθένας όσο και εθνικά καλύτερες μέρες.»

 

Επιστροφή