Δήλωση με νόημα μετά την τελετή των Θεοφανείων από τον Σίμο Κεδίκογλου
8 Ιανουαρίου 2017, 19:14
Σε ποιους ζήτησε να δώσει ο Θεός φώτιση…
Στις εκδηλώσεις εορτασμού των Θεοφανείων συμμετείχε ο βουλευτής Εύβοιας της ΝΔ Σίμος Κεδίκογλου, ο οποίος παρακολούθησε την τελετή Αγιασμού των Υδάτων, στην παραλία Χαλκίδας.
Μετά το τέλος της τελετής ο Σίμος Κεδίκογλου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Να ευχηθώ σε όλους η σημερινή μέρα να μας φέρει φώτιση, να μας δείξει το σωστό δρόμο να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα και να δούμε τόσο προσωπικά ο καθένας όσο και εθνικά καλύτερες μέρες.»



















