Ο Γιώργος Ακριώτης έκανε επίσκεψη στον Γιώργο Ψαθά
Ο βουλευτής Εύβοιας Γιώργος Ακριώτης επισκέφθηκε, συνοδεία κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ, τον Δήμαρχο Διρφύων – Μεσσαπίων Γιώργο Ψαθά, την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου.
Κατά την επίσκεψη συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τους δημότες και την περιοχή όπως ο βιολογικός καθαρισμός και το αποχετευτικό, το οδικό δίκτυο αλλά και δραστηριότητες οργανισμών όπως η λειτουργία του Κριεζώτιου.
Επιπλέον ο βουλευτής έκανε σύντομες ενημερώσεις για τις δυνατότητες που προκύπτουν εκ μέρους των Υπουργείων ώστε ο Δήμος να μπορεί να χρηματοδοτηθεί για την εκπόνηση δραστηριοτήτων στον Αθλητισμό και επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να συνδράμει στις πρωτοβουλίες του Δήμου.


















