Ο Γιώργος Ακριώτης έκανε επίσκεψη στον Γιώργο Ψαθά

Ο Γιώργος Ακριώτης έκανε επίσκεψη στον Γιώργο Ψαθά
6 Ιανουαρίου 2017, 20:41
A+ A-
Συζήτησαν ζητήματα του Δήμου Διρφύων- Μεσσαπίων.

Ο  βουλευτής Εύβοιας Γιώργος Ακριώτης επισκέφθηκε, συνοδεία κλιμακίου του ΣΥΡΙΖΑ, τον Δήμαρχο Διρφύων – Μεσσαπίων Γιώργο Ψαθά, την Τετάρτη 4 Ιανουαρίου.

Κατά την επίσκεψη συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τους δημότες και την περιοχή όπως ο βιολογικός καθαρισμός και το αποχετευτικό, το οδικό δίκτυο  αλλά και δραστηριότητες οργανισμών όπως η λειτουργία του Κριεζώτιου.

Επιπλέον ο βουλευτής έκανε σύντομες ενημερώσεις για τις δυνατότητες που προκύπτουν εκ μέρους των Υπουργείων ώστε ο Δήμος να μπορεί να χρηματοδοτηθεί για την εκπόνηση δραστηριοτήτων στον Αθλητισμό και επιβεβαίωσε την πρόθεσή του να συνδράμει στις πρωτοβουλίες του Δήμου.

Επιστροφή