Σεμινάριο για τα φύλα στην εκπαίδευση στο γυμνάσιο Ψαχνών
10 Απριλίου 2016, 12:45
Εκπαιδευτική και γονείς είχαν την ευκαιρία για ενδιαφέρον διάλογο πάνω στα θέματα της εφηβείας.
Την Τετάρτη 30 Μαρτίου στο Γυμνάσιο Ψαχνών πραγματοποιήθηκε σεμινάριο με θέμα «Τα φύλα στην εκπαίδευση». Γονείς και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διαφυλικές σχέσεις» που διανύει τον 6ο χρόνο πραγματοποίησης του στο συγκεκριμένο Γυμνάσιο.
Η Κωνσταντίνα Γεροδήμου ανέπτυξε την αναγκαιότητα και τις προοπτικές του προγράμματος, ο Παναγιώτης Ζουμής και ο Ηλίας Κούμπης παρουσίασαν την διαθεματικότητα των διαφυλικών σχέσεων στα μαθήματά τους (Κοινωνική και Πολιτική αγωγή, Νεοελληνικά Κείμενα – αντίστοιχα).

Η οργανωτική επιτροπή αποτελείτο από τους:
Ιωάννα Ηλιοπούλου: Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων
Γιάννης Κατσάνος: Υπεύθυνος Σχολικών ΔραστηριοτήτωνΝ. Ευβοίας
Κυριακή Μαυρωτά: Διευθύντρια Γυμνασίου Ψαχνών
Νεκτάριος Καντανολέων: Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Χαλκίδας
Έλενα Σκαρπίδου: Αναλαμβάνουσα προγράμματος Αγωγής Υγείας
Κωνσταντίνα Γεροδήμου: Αναλαμβάνουσα προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η παρουσία εκπαιδευτικών και γονέων έδωσαν τη δυνατότητα για ουσιαστικό και ενδιαφέροντα διάλογο πάνω στα τόσο σοβαρά θέματα της εφηβείας.
Η Κωνσταντίνα Γεροδήμου ανέπτυξε την αναγκαιότητα και τις προοπτικές του προγράμματος, ο Παναγιώτης Ζουμής και ο Ηλίας Κούμπης παρουσίασαν την διαθεματικότητα των διαφυλικών σχέσεων στα μαθήματά τους (Κοινωνική και Πολιτική αγωγή, Νεοελληνικά Κείμενα – αντίστοιχα).

Η οργανωτική επιτροπή αποτελείτο από τους:
Ιωάννα Ηλιοπούλου: Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων
Γιάννης Κατσάνος: Υπεύθυνος Σχολικών ΔραστηριοτήτωνΝ. Ευβοίας
Κυριακή Μαυρωτά: Διευθύντρια Γυμνασίου Ψαχνών
Νεκτάριος Καντανολέων: Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Χαλκίδας
Έλενα Σκαρπίδου: Αναλαμβάνουσα προγράμματος Αγωγής Υγείας
Κωνσταντίνα Γεροδήμου: Αναλαμβάνουσα προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η παρουσία εκπαιδευτικών και γονέων έδωσαν τη δυνατότητα για ουσιαστικό και ενδιαφέροντα διάλογο πάνω στα τόσο σοβαρά θέματα της εφηβείας.

















