Κυνήγι χαμένου θησαυρού στην Ερέτρια

Κυνήγι χαμένου θησαυρού στην Ερέτρια
25 Δεκεμβρίου 2015, 12:37
A+ A-
Θα ψάξουν να τον βρουν με ποδήλατα.
Το παιχνίδι "Κυνήγι κρυμμένου θησαυρού" θα διεξαχθεί την Κυριακή 27 Δεκεμβρίου στην Ερέτρια και όσοι συμμετάσχουν θα ψάξουν να τον βρουν με ποδήλατα. Σημείο συνάντησης έχει οριστεί η κεντρική πλατεία της Ερέτριας, στις 10:30 το πρωί.

Το παιχνίδι διοργανώνει ο Σύλλογος "Φίλοι Εθελοντές τετρακίνησης Εύβοιας" και ο Σύλλογος Ενεργών Πολιτών "Η Μέδουσα". Πληροφορίες στα τηλέφωνα 6984245600 και 6980834208.

Επιστροφή