Σε θετικό κλίμα η συνάντηση κτηνοτρόφων με τον Βαγγέλη Αποστόλου

Σε θετικό κλίμα η συνάντηση κτηνοτρόφων με τον Βαγγέλη Αποστόλου
30 Μαΐου 2015, 17:42
A+ A-
Διαβάστε τι δηλώνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κτηνοτρόφων Ελλάδος Δημήτρης Καμπούρης.
Θετική χαρακτήρισαν τη συνάντηση που είχαν, την Παρασκευή 29 Μαΐου, οι κτηνοτρόφοι με τον Αναπληρωτή υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Βαγγέλη Αποστόλου, με τον οποίο συζήτησαν θέματα που αφορούν στον κλάδο τους. 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κτηνοτρόφων Ελλάδος Δημήτρη Καμπούρη, υπήρξαν δεσμεύσεις για διευθέτηση των πληρωμών και για επιτάχυνση της διαδικασίας σύνταξης των προσωρινών διαχειριστικών σχεδίων για τα βοσκοτόπια. 

Οι κτηνοτρόφοι αποδέχθηκαν την πρόταση του υπουργού να δοθεί πίστωση χρόνου, περίπου δυο με τρεις μήνες. 

Επιστροφή