Συναντήθηκε με τον Γιώργο Πατούλη η Λίνα Ευσταθίου
10 Μαΐου 2015, 13:46
Παρούσα στο συνέδριο της ΚΕΔΕ η Δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού.
Παρουσία πολιτικών αρχηγών και εκπροσώπων κομμάτων ξεκίνησαν την Πέμπτη στη Σιθωνία της Χαλκιδικής οι τριήμερες εργασίες του Ετήσιου Τακτικού Συνεδρίου της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ). Την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, κήρυξε ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης.
Στο συνέδριο της ΚΕΔΕ είναι και η Δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού Λίνα Ευσταθίου, η οποία δήλωσε ότι το συνέδριο συγκαλείται σε μια ιδιαιτέρως κρίσιμη περίοδο τόσο για τη χώρα, όσο και για το θεσμό της Αυτοδιοίκησης.
Συναντήθηκε μάλιστα και με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Γιώργο Πατούλη, δίνοντας μεγάλη σημασία στα λόγια του πως στόχος είναι η αναβάθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τους πολίτες μπροστά.



















