Καταργείται και με την ...βούλα η Τράπεζα θεμάτων στις εξετάσεις
28 Μαρτίου 2015, 08:47
Η σχετική διάταξη εντάχθηκε στο νομοσχέδιο Κοντονή για την βία στον αθλητισμό.
Μπορεί να καθυστερήσει η κατάθεση του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, αλλά τρεις βασικές του διατάξεις που αφορούν στην κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων, στην επιστροφή στο 9,5 ως μέσο όρο για την προαγωγή στην επόμενη τάξη και στη χαλάρωση στην αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών εντάχθηκαν ήδη στο νομοσχέδιο Κοντονή για τη βία στα γήπεδα.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που έδωσε το μεσημέρι της Παρασκευής στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής με τίτλο «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» προβλέπεται ότι:
1. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων θα ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα / τους διδάσκοντες το μάθημα. Η Τράπεζα Θεμάτων παραμένει ως προαιρετική «δεξαμενή» για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
2. Ο γενικός μέσος όρος για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο επανέρχεται στο 9,5.
3. Για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών (από καταλήψεις κτλ.) καταργείται η δυνατότητα παράτασης του διδακτικού έτους και η διδασκαλία στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα.
Παραμένουν ως τρόποι αναπλήρωσης η περικοπή περιπάτων και εκδρομών, μονοήμερων και πολυήμερων, καθώς και ο συνδυασμός σχολικής γιορτής και μαθημάτων στις αργίες.
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου που έδωσε το μεσημέρι της Παρασκευής στη δημοσιότητα ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής με τίτλο «Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις» προβλέπεται ότι:
1. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων θα ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα / τους διδάσκοντες το μάθημα. Η Τράπεζα Θεμάτων παραμένει ως προαιρετική «δεξαμενή» για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
2. Ο γενικός μέσος όρος για την προαγωγή των μαθητών στο Λύκειο επανέρχεται στο 9,5.
3. Για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών (από καταλήψεις κτλ.) καταργείται η δυνατότητα παράτασης του διδακτικού έτους και η διδασκαλία στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα.
Παραμένουν ως τρόποι αναπλήρωσης η περικοπή περιπάτων και εκδρομών, μονοήμερων και πολυήμερων, καθώς και ο συνδυασμός σχολικής γιορτής και μαθημάτων στις αργίες.

















