Γέμισε η εθνική τριφύλλι!
11 Ιανουαρίου 2014, 08:46
Από νταλίκα που ανατράπηκε.
Μπάλες με τριφύλλι γέμισε η εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας στις 2 τα ξημερώματα από φορτηγό που ντελαπάρισε. Αποτέλεσμα ήταν να κλείσει ο δρόμος για την κυκλοφορία και οι οδηγοί να ταλαιπωρηθούν για λίγο.
Το συμβάν έγινε ακριβώς στην έξοδο προς Λαμία. Ένα τεράστιο όχημα με μια συρόμενη νταλίκα κατευθυνόταν προς Αθήνα, όταν το πίσω μέρος ανατράπηκε και οι μπάλες με το τριφύλλι που μετέφερε σκορπίσαν στο δρόμο (φωτό).
Ο δρόμος για λίγη ώρα παρέμεινε κλειστός, ωστόσο χάρη στην άμεση επέμβαση της τροχαίας και των υπευθύνων των έργων που γίνονται στο σημείο, οι μπάλες απομακρύνθηκαν σύντομα και ο δρόμος παραδόθηκε στην κυκλοφορία.


















