Ιδιαίτερα μαθήματα ή ομαδικό φροντιστήριο;
14 Οκτωβρίου 2013, 08:46
Μαθητές στη Χαλκίδα απαντούν ποια μέθοδο προτιμούν για να ενισχύσουν τις γνώσεις τους.
Είναι γνωστό και στον πλέον αδαή ότι το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα είναι έτσι διαμορφωμένο εδώ και δεκαετίες ώστε είναι σχεδόν απίθανο ένας μαθητής να καταφέρει να ανταποκριθεί στις σχολικές υποχρεώσεις χωρίς ...έξωθεν ( δηλαδή εξωσχολική) βοήθεια.
Στο Δημοτικό και στις πρώτες τάξεις του γυμνασίου συνήθως αναλαμβάνουν οι γονείς να συνδράμουν τα παιδιά τους στη μελέτη, αλλά στο Λύκειο κρίνεται επιβεβλημένη η βοήθεια από καθηγητές, για να μπορέσουν οι μαθητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το ερώτημα πλέον δεν είναι αν χρειάζεται φροντιστήρια για να πετύχει ένας μαθητής, αλλά τι είδους φροντιστήρια, ιδιαίτερα ή σε ομαδικά γκρουπ, που είναι και φθηνότερα, άρα ...συμφέρουν τους γονείς.
Εμείς ρωτήσαμε μαθητές στη Χαλκίδα να μας απαντήσουν και διαβάστε αμέσως τι μας είπαν:

Η Έλια Ακριώτη μαθήτρια της Α΄Λυκείου δήλωσε: " Προτιμώ το ομαδικό φροντιστήριο, γιατί θέλω να είμαι παρέα με άλλα παιδιά. Περνάει πιο ευχάριστα η ώρα, σε σχέση με το ιδιαίτερο που είναι σίγουρα πιο κουραστικό και μονότονο."

Την ίδια άποψη διατύπωσαν και οι Δημήτρης Μούντριχας και Τηλέμαχος Μπιαμής, οι οποίοι σχολίασαν: " Αν δεν υπάρχουν και άλλοι μαθητές δεν έχει ενδιαφέρον το μάθημα. Εμάς μας αρέσει να βρισκόμαστε με παρέα και δεν μπορούμε το ιδιαίτερο, προτιμούμε το ομαδικό φροντιστήριο."

Η Αντωνία Ντουμάνη θεωρεί ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι καλύτερα, διότι όπως παρατηρεί: " Ο καθηγητής εστιάζει στο πρόβλημα του συγκεκριμένου μαθητή και αυξομειώνει το ρυθμό, σε αντίθεση με το ομαδικό φροντιστήριο που έχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και όσοι προλάβουν. Εκεί δεν υπάρχει η ...πολυτέλεια, για χάρη ενός μαθητή που δεν καταλαβαίνει να πάει η ύλη πίσω"

Υπέρ των ιδιαίτερων μαθημάτων είναι και η Κατερίνα Πύθουλα με την Ζωή Τσουκαλά, οι οποίες επισημαίνουν ότι: " Το καλό των ομαδικών μαθημάτων είναι ότι υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών και αν πέσουν καλοί στο τμήμα βελτιώνονται όλοι. Στα ιδιαίτερα όμως υπάρχει προσαρμογή στις ανάγκες του συγκεκριμένου μαθητή και η ύλη προχωράει πιο γρήγορα."
Η Έλια Ακριώτη μαθήτρια της Α΄Λυκείου δήλωσε: " Προτιμώ το ομαδικό φροντιστήριο, γιατί θέλω να είμαι παρέα με άλλα παιδιά. Περνάει πιο ευχάριστα η ώρα, σε σχέση με το ιδιαίτερο που είναι σίγουρα πιο κουραστικό και μονότονο."
Την ίδια άποψη διατύπωσαν και οι Δημήτρης Μούντριχας και Τηλέμαχος Μπιαμής, οι οποίοι σχολίασαν: " Αν δεν υπάρχουν και άλλοι μαθητές δεν έχει ενδιαφέρον το μάθημα. Εμάς μας αρέσει να βρισκόμαστε με παρέα και δεν μπορούμε το ιδιαίτερο, προτιμούμε το ομαδικό φροντιστήριο."
Η Αντωνία Ντουμάνη θεωρεί ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι καλύτερα, διότι όπως παρατηρεί: " Ο καθηγητής εστιάζει στο πρόβλημα του συγκεκριμένου μαθητή και αυξομειώνει το ρυθμό, σε αντίθεση με το ομαδικό φροντιστήριο που έχει ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα και όσοι προλάβουν. Εκεί δεν υπάρχει η ...πολυτέλεια, για χάρη ενός μαθητή που δεν καταλαβαίνει να πάει η ύλη πίσω"
Υπέρ των ιδιαίτερων μαθημάτων είναι και η Κατερίνα Πύθουλα με την Ζωή Τσουκαλά, οι οποίες επισημαίνουν ότι: " Το καλό των ομαδικών μαθημάτων είναι ότι υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών και αν πέσουν καλοί στο τμήμα βελτιώνονται όλοι. Στα ιδιαίτερα όμως υπάρχει προσαρμογή στις ανάγκες του συγκεκριμένου μαθητή και η ύλη προχωράει πιο γρήγορα."