Κι άλλη φάρσα για βόμβα στα δικαστήρια Χαλκίδας!

Κι άλλη φάρσα για βόμβα στα δικαστήρια Χαλκίδας!
2 Οκτωβρίου 2012, 11:32
A+ A-
Τι θα γίνει ρε παιδιά με αυτή την κατάσταση;

Νέα ψεύτικη προειδοποίηση για τοποθέτηση βόμβας στα δικαστήρια Χαλκίδας είχαμε σήμερα.

Δικηγόροι, πελάτες, υπάλληλοι και δικαστές αναγκάστηκαν να εκκενώσουν το κτήριο, ώστε να γίνουν οι αστυνομικές έρευνες που απέδειξαν ότι πρόκειται πάλι για φάρσα. Πριν από λίγο ξαναμπήκαν όλοι στις αίθουσες.

Κάποια στιγμή αυτό το αστείο πρέπει να σταματήσει ή να το...σταματήσουν οι αστυνομικές αρχές.

Επιστροφή