Το ΠΑΣΟΚ ξόδεψε τα πιο πολλά χρήματα για προεκλογική διαφήμιση
Περίπου 5 εκατ. ευρώ ξόδεψαν έξι κόμματα για τη διαφημιστική τους προβολή στα ΜΜΕ κατά την προεκλογική περίοδο των δύο εκλογικών αναμετρήσεων, το Μάιο και τον Ιούνιο του 2012.
Πρώτο στη διαφημιστική δαπάνη ήρθε το ΠΑΣΟΚ που έριξε στην τηλεόραση, τον Τύπο, το ραδιόφωνο, το ίντερνετ και στα άλλα μέσα προβολής 2,3 εκατ. ευρώ. Ακολούθησε η Νέα Δημοκρατία που ξόδεψε 1,7 εκατ. ευρώ και ακολούθησαν τα άλλα κόμματα με πολύ λιγότερα χρήματα.
Συγκεκριμένα, ο ΣΥΡΙΖΑ προώθησε 519.000 ευρώ για να κάνει γνωστές τις θέσεις του, ο ΛΑΟΣ 201.000 ευρώ, ενώ υπερβολικά χαμηλά κινήθηκε το ΚΚΕ (μόλις 2.000 ευρώ για την παραγωγή του διαφημιστικού σποτ). Το ξεπέρασε μέχρι και η Δημιουργία Ξανά που δήλωσε 7.000 ευρώ για διαφημιστικά έξοδα.
Τα στοιχεία κατατέθηκαν στη Βουλή και πρέπει να σημειωθεί πως δεν συμπεριλαμβάνονται τα τηλεοπτικά σποτ των κομμάτων που τα κανάλια παίζουν δωρεάν βάσει νόμου.