Eξάγουμε Goody's και Everest
14 Ιουλίου 2012, 17:45
Nέα καταστήματα σε χώρες του εξωτερικού
Άνοιγμα σε νέες αγορές του εξωτερικού επιχειρεί ο τομέας εστίασης του ομίλου Vivartia, με αιχμή τα καταστήματα Goody's και Everest. O όμιλος έχει υπογράψει συμφωνίες με ντόπιους συνεργάτες για τη δημιουργία εστιατορίων Goody's και Everest σε χώρες των Βαλκανίων και της Ανατολικής Ευρώπης, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά και για την επέκτασή του στη Μέση Ανατολή (Πακιστάν και Ιράκ).
Ειδικότερα, στα Βαλκάνια σχεδιάζει την ανάπτυξη καταστημάτων σε Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο και Σκόπια, αλλά και στη Λευκορωσία, την Ουκρανία, το Καζακστάν και τη Ρωσία. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη στην περιοχή της Βόρειας Αφρικής, με επίκεντρο τις χώρες της Λιβύης, της Τυνησίας και της Αιγύπτου.
Εξίσου δυναμικά θα κινηθεί και στο εσωτερικό, στοχεύοντας την προσέλκυση περισσότερων καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα συνεχίσει την πολιτική των «γενναίων» προσφορών, όπως έκανε από την αρχή της κρίσης, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η μείωση των εισοδημάτων και η αύξηση της ανεργίας.
Παράλληλα, θα αναπτύξει περισσότερο τον τομέα του delivery (διανομή κατ' οίκων), όπου θεωρεί πως υπάρχουν ακόμη και τώρα προοπτικές. Επιπλέον, για φέτος θα δαπανήσει κεφάλαια ύψους 5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων καταστημάτων, τη μετεγκατάσταση υπαρχόντων αλλά και την ανανέωση της εικόνας σε υφιστάμενα.
Ειδικότερα, στα Βαλκάνια σχεδιάζει την ανάπτυξη καταστημάτων σε Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο και Σκόπια, αλλά και στη Λευκορωσία, την Ουκρανία, το Καζακστάν και τη Ρωσία. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη στην περιοχή της Βόρειας Αφρικής, με επίκεντρο τις χώρες της Λιβύης, της Τυνησίας και της Αιγύπτου.
Εξίσου δυναμικά θα κινηθεί και στο εσωτερικό, στοχεύοντας την προσέλκυση περισσότερων καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία θα συνεχίσει την πολιτική των «γενναίων» προσφορών, όπως έκανε από την αρχή της κρίσης, σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η μείωση των εισοδημάτων και η αύξηση της ανεργίας.
Παράλληλα, θα αναπτύξει περισσότερο τον τομέα του delivery (διανομή κατ' οίκων), όπου θεωρεί πως υπάρχουν ακόμη και τώρα προοπτικές. Επιπλέον, για φέτος θα δαπανήσει κεφάλαια ύψους 5 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων καταστημάτων, τη μετεγκατάσταση υπαρχόντων αλλά και την ανανέωση της εικόνας σε υφιστάμενα.