Στροφή στα ελληνικά προιόντα
11 Μαΐου 2012, 18:07
Έδειξε έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Σε έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών το 87% απάντησε πως προτιμά να αγοράζει ελληνικά προιόντα στα σούπερ μάρκετ. Aυτή η τάση φέρεται να έχει δημιουργηθεί λόγω κρίσης και -σύμφωνα με επιχειρηματικούς κύκλους- μπορεί και να είναι η λύση για την έξοδο από την κρίση.
«Αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων προϊόντων με εγχώρια, τότε θα πέφτουν κάθε χρόνο στην ελληνική οικονομία 10 δισ. ευρώ. Οι καταναλωτές θέλουν να στηρίξουν έμπρακτα τους Έλληνες παραγωγούς, καθώς γνωρίζουν πως με τον τρόπο αυτό συνεισφέρουν στην προσπάθεια της χώρας να ανακάμψει και παράλληλα προστατεύουν χιλιάδες θέσεις εργασίας», όπως τόνισαν επιχειρηματίες σε Oικονομικές εφημερίδες.
Βέβαια και οι ίδιοι αναγνωρίζουν, ότι «η στροφή στα ελληνικά προιόντα θα χτισθεί πάνω σε λογικές τιμές και όχι σε εθνικιστικές κορώνες. Πρέπει να υπάρχει και ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ελληνικά προιόντα και αυτό δεν είναι άλλο από την ελκυστική τιμή». Aυτές τις ελκυστικές τιμές αναμένουν πλέον να δουν οι καταναλωτές.
«Αν υποκαταστήσουμε το 20% των εισαγόμενων προϊόντων με εγχώρια, τότε θα πέφτουν κάθε χρόνο στην ελληνική οικονομία 10 δισ. ευρώ. Οι καταναλωτές θέλουν να στηρίξουν έμπρακτα τους Έλληνες παραγωγούς, καθώς γνωρίζουν πως με τον τρόπο αυτό συνεισφέρουν στην προσπάθεια της χώρας να ανακάμψει και παράλληλα προστατεύουν χιλιάδες θέσεις εργασίας», όπως τόνισαν επιχειρηματίες σε Oικονομικές εφημερίδες.
Βέβαια και οι ίδιοι αναγνωρίζουν, ότι «η στροφή στα ελληνικά προιόντα θα χτισθεί πάνω σε λογικές τιμές και όχι σε εθνικιστικές κορώνες. Πρέπει να υπάρχει και ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές που θέλουν να αγοράσουν ελληνικά προιόντα και αυτό δεν είναι άλλο από την ελκυστική τιμή». Aυτές τις ελκυστικές τιμές αναμένουν πλέον να δουν οι καταναλωτές.