Στροφή στις online αγορές

Στροφή στις online αγορές
11 Δεκεμβρίου 2011, 18:00
A+ A-
1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές ψωνίζουν στο διαδίκτυο
Αύξηση 30% σε σχέση με το 2010 σημείωσαν οι συνολικές online αγορές για προϊόντα και υπηρεσίες των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώθηκαν το 2011 στα 1,7 δισ. ευρώ. Aυτό προκύπτει από την ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την "καταγραφή της συνολικής αγοράς B-C ηλεκτρονικού εμπορίου και την συμπεριφορά των Ελλήνων on-line καταναλωτών".

Σύμφωνα με την έρευνα 1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές ετησίως από το Ίντερνετ, ξοδεύοντας συνολικά περί τα 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικούς διαδικτυακούς τόπους (sites).

Best-sellers παραμένουν οι H/Y, ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία. Παρ' όλα αυτά οι κατηγορίες που είχαν την μεγαλύτερη αύξηση το 2011 ήταν το έτοιμο φαγητό, καλλυντικά / προσωπική φροντίδα, κοσμήματα/ ωρολόγια, προϊόντα σούπερ μάρκετ.

Επιστροφή